poniedziałek, 17 lipca 2017

Nasze pasje- specjał na rok naszego bloga!!

                        Cześć wszystkim!!!! Dzisiaj z okazji tego,że nasz blog ma już ponad rok, chciałybyśmy zrobić pewnego rodzaju specjał, w którym opiszemy nasze pasje. Naszą największą pasją jest oczywiście czytanie, ale poza tym mamy jeszcze inne:D

                    To może zacznę ja Ola. Moją dużą pasją jest rysowanie. Po prostu uwielbiam to to robić, ponieważ jest to dla mnie pewnego rodzaju odprężenie. Rysowanie zaczęłam już dawno, gdzieś koło wieku przedszkolnego. No ale wiadomo, że wtedy to były tylko kreski stawiane gdziekolwiek:) Teraz kiedy bardziej staram przykładać się do tego co robię patrze bardziej w sposób krytyczny na moje prace. Wiem,że to też nie na tym polega, ale chyba każdy kto rysuje tak ma. Najgorsze kiedy patrzycie na prace ludzi, starszych od was:D Wtedy to dopiero jest załamanie:) Jeśli chodzi o to czym rysuję, to mogę powiedzieć, że mam dość pokaźną kolekcję. Pewnie słyszeliście o Promarkerach (markerach alkoholowych) mam ich 12, wiem, że to niedużo ale zbieram je w sumie od niedawna i mam nadzieję, że moja kolekcja się powiększy. Mam bardzo duży wybór kredek. To bezsensu, żebym opisała wam każdy rodzaj po prostu wymienię marki które posiadam. Easy, Faber- Castell, Credu, Koh-i-noor, Bambino. Mam również dwie książki (w końcu to blog o czytaniu hahaha) Jedna z nich pokazuje w jaki sposób powinniśmy rysować mangę, a druga postacie kreskówkowe. Ołówki dla mnie nie mają żadnego znaczenia. Jaki wpadnie mi w rękę takim rysuję;D Jeśli chodzi jakim stylem rysuję, to jest to taki styl bardziej książkowy, albo komiksowy, nie za bardzo specjalizuję się w rysowaniu realistycznym. Mam jeszcze do was małą prośbę, nie pytajcie mnie w komentarzach jak rysować to czy tamto. Ja sama dopiero się uczę i rysuję dla przyjemności, a nie po to, żeby kogoś uczyć:D

                     Dobra teraz pora na mnie, czyli na Gabi. Moją pasje trudno określić, mam wiele zainteresowań, ale jedną z najważniejszych, jak wspominałam kiedyś w poście ( chyba ,,Dzień z Gabi'') lubię zwierzęta ale jeszcze większą pasją są PSY. Kiedyś zbierałam wszystkie możliwe informacje na temat naszych pupilków !
Miałam nawet cały szkielet psa na kartce i uczyłam się go na pamięć ! Moje zainteresowanie do psów zaczęło się, kiedy 5 lat temu poznałam Chloe. Mojego wiernego towarzysza. Pamiętam jeszcze jak była małym szczeniaczkiem  ! (Nawet teraz leży ze mną na łóżku ) No, ale przechodząc do rzeczy ! O zwierzętach mam milion książek. O psach cztery dodając do tego gazety, które zbieram. Kupuje je w biedronce. Polecam !!! W przyszłości chciałabym pójść na weterynarie choć wiem, że to może być trudne i nie wiem jak sobie poradzę z tym, ale na razie jestem w gimnazjum, dlatego będę o tym myśleć, później ! Mam do tego wiele gadżetów dla psów np. frisbee, ubrania, apaszki, kokardki, licznik kroków, i myślałam nad kupieniem torebki dla psa, gdyż mój pies jest miniaturowym Yorkiem. Bardzo lubię chodzić z nią do weterynarza. Penie ona uważa inaczej, ale po prostu lubię oglądać różne zdjęcia psów, czytać i mówię to samo z fryzjerem dla psa. Na drugim miejscu są koty, ale to już inna historia. Powiem wam tylko, że sama oswoiłam dwa koty. Przechodząc do książek trochę wam o nich opowiem. W pierwszej książce mamy przedstawiony najpopularniejsze rasy psów. W drugiej książce są różne rady, zalety i wady małych, dużych jak i średnich psów. Trzecia jest o buldogach francuskich, a ostatnia ta, którą wam już pokazywałam ,,Pies dobrze wychowany''. Dzięki, za przeczytanie posta. ♥♥

                Bardzo wam dziękujemy za ten rok!  Za wszystkie wyświetlenia, obserwacje komentarze i polubienia pod postami ! Szczególnie Emmie Profond, która komentowała nasz prawie każdy post.
A wy jakie macie zainteresowania?? Napiszcie w komentarzu !!! Miłych wakacji... ♥





27 komentarzy:

  1. Bardzo Wam gratuluję, że piszecie i działacie już od ponad roku :) Ja także uwielbiam pieski, mam własnego, niedawno (dwa dni temu) obchodziła roczek :* i też mam dużo książek o rysowaniu i psach, zrobię dla Was takiego posta o moich książkach :D I uwielbiam rysować jak Ola. Mam dość dużo tych prac, mam nawet u siebie zakładkę "Rysunki", ale muszę za nią się zabrać, mam nadzieję, że jak ją zrobię, to zerkniecie :) I w ogóle to w katalogu moich postów są notki o rysunkach :)
    I jeszcze chciałam podziękować za dopiskę o mnie, że prawie każdy post komentuję. Bardzo mi miło, a ja Was tak lubię czytać :) Przynajmniej wiem, po co sięgać do czytania - czekam na posta motywującego do czytania!
    Jeszcze raz Wam gratuluję i zapraszam do mnie :D Życzę udanego wieczoru i ogólnie całych wakacji. Pozdrawiam!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ! My ci dziękujemy z całego serca, bo gdyby ani jedna osoba nie wchodziła na bloga to tak jakby blog nie istniał!
      Każdy komentarz nakłania nas do napisania posta !
      Serdecznie pozdrawiam ! I dzięki za fajną propozycję posta motywującego do czytania!
      LovelyBooks♥♥

      Usuń
  2. Również uwielbiam rysować promarkerami (mój blog nie jest o tym, to zupełnie inna bajka - kosmetyczna ;) ale jestem po sześcioletniej szkole plastycznej, więc rysowanie mi nieobce... w tym i rysunków w stylu mangi, choć w plastyku się je gnębi i traktuje jako sztukę gorszej kategorii :/) . Ponadto psy także uwielbiam, mamy więc wspólne pasje, heh! Najbardziej lubię psy w typie wilkowatym, jak wilaczaki saarloosa, malamuty, czarne owczarki staroniemieckie albo owczarki szwajcarskie...:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie (może coś was zainteresuje, choć tematyka odmienna). Pozdrawiam :) A i miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Dzięki za miły komentarz !
      Fajnie, że mamy wspólne pasję ! Dziękujemy, żę wpadasz na bloga, a my
      już zaglądamy na twojego bloga !
      Pozdrawiam !
      Lovelybooks

      Usuń
  3. Wow. gratuluję, że jesteście tutaj już rok!
    Bardzo przyjemnie się was czyta, bo super opisujecie książki!
    Jeszcze nie przeczytałam waszych wszystkich postów, bo obserwuję was od niedawna ale muszę koniecznie nadrobić te zaległości :)
    Macie bardzo fajne zainteresowania. Ja także lubię rysować, robię to w każdym wolnym czasie. Także życzę miłych wakacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że ci się podoba nasz blog !
      Chociaż nie którzy w ogóle nie lubią czytać !
      Fajnie, że też lubisz rysować !
      Pozdrawiam cieplutko !
      LovelyBooks♥♥

      Usuń
  4. To już rok ! Tyle ciekawych postów już za nami ! Ale pocieszajmy się tym,że będzię
    więcej jeszcze ciekawszych postów! Co do zwierząt i rysowania mam podzielone zdanie! Nie wiem co jest fajniejsze ! Ale wiem, że moją pasją jest sport i czytanie, a tak w ogóle to zdjęcia cudne i zapowiada się ciekawy kolejny rok postów na blogu ! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same nie możemy uwierzyć że to już rok !
      Czas szybko mija!
      Na pewno będzie więcej postów!
      Wiemy na pewno,że naszą największą pasją także jest czytanie!
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks♥♥

      Usuń
  5. Hejka !
    Rok to bardzo dużo ! Ja już się poddałam !
    A co do zainteresowań też bardzo lubię rysować
    i bardzo lubię zwierzęta !
    Ale w sumie nie wiem co jest moim zainteresowaniem !
    Pozdrawiam !
    Relaxblog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka dzięki za miły komentarz!
      Nie warto się poddawać a jak już się poddajesz , to
      musisz odbić się od dna i polecieć ! ( cytat z książek i filmów)
      Na pewno kiedyś odkryjesz swoje zainteresowanie
      Pozdrawiam ! I miłych wakacji życzę 1
      LovelyBooks♥♥

      Usuń
  6. Miło tu do Was trafić i od razu sporo się o Was dowiedzieć :) I dziękuje za odwiedziny u mnie! Planuję w najbliższym czasie post książkowy! Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafiłaś !
      Na twojego bloga będziemy wpadać częściej !
      Nie możęmy się doczekać postu książkowego !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks

      Usuń
  7. A, i macie piękne tło bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję okrągłego roku :) Ja też kocham zwierzęta i też myślałam o weterynarii, jednak poszłam do technikum fotograficznego, bo jak się dowiedziałam co się robi na kierunku weterynarii, to mi się odechciało :D Ale trzymam za Ciebie kciuki!
    Olu, czekam na jakieś rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie !
      Gabi jeszcze się zastanowi co z weterynarią.
      A Ola na pewno pokażę jeszcze więcej rysunków!
      Pozdrawiamy !
      LovelyBooks

      Usuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Baardzo fajny pomysł na special ^^ Widzę, że mam do was podobne pasje, ponieważ również uwielbiam rysować i lubię psy (nawet mam jednego) hah. Niedawno przypomniało mi się o tym blogu, więc kończę już tego koma i idę czytać zaległe posty.

    xoxo
    maruta-no-sekai.blogspot.com // sorka za reklamę

    OdpowiedzUsuń