wtorek, 31 stycznia 2017

Trochę o nas #1

          Hej ! Z okazji aż 3000 tysięcy wyświetleń w nie cały rok zdecydowałyśmy się napisać kilka słów o nas oraz pokazać wam siebie. W tym poście napiszemy kilka ciekawostek na nasz temat !
          
          Okej ! Tu Gabi ! Jak wiecie dzisiaj dowiecie się o nas kilku rzeczy. Od czego mogę zacząć? Mam 14 lat i chodzę do pierwszej gimnazjum z Olą. Mam brązowe oczy i jestem szatynką. Moim ulubionym przedmiotem jest biologia. W przyszłości chciałabym być weterynarzem i iść w tym kierunku. Ok. Jak wiecie sama mam psa, który jest moim przyjacielem. Mój ulubiony kolor to zielony. Ulubiony smak chipsów Ostre Chili. Ulubiony typ filmów to horrory. Z resztą oglądam je razem z Olą. Jednak moim ulubionym filmem jest ,, Titanic''. W którym gra mój ulubiony aktor Leonardo DiCaprio. Jeśli chodzi o seriale to uwielbiam ,, The Walking Dead''. No cóż już wiecie sporo o mnie, a więc dziękuje za przeczytanie tych kilku ciekawostek.

            Teraz ja Ola opowiem coś o sobie. A więc, mam 14 lat i jak Gabi wcześniej wspomniała chodzimy razem do gimnazjum. Moim ulubionym szkolnym przedmiotem jest biologia. Jeszcze nie wiem co chcę robić w przyszłości, ale na pewno chcę iść w kierunku biologii. Jak wiecie z jednego postu mam psa Rubika, który czasem naprawdę daje mi w kość, ale i tak kocham go nad życie. Moim ulubionym rodzajem filmu jest horror, zupełnie jak u Gabi:D a ulubionym serialem oczywiście "The Walking Dead". Uwielbiam czytać, ale to już pewnie wiecie. Oprócz czytania bardzo lubię też rysować, ale o tym pewnie pojawi się również post na blogu. Tak mówię i mówię a o najważniejszym nie powiedziałam. mam zielone oczy i włosy ciemny blond. Chyba powiedziałam wam wystarczająco dużo o sobie.
 
              Mamy nadzieję, że spodobał wam się taki odmienny post i prosimy aby nie krytykować naszego wyglądu czy też charakteru bo przecież każdy jest inny:)

5 komentarzy:

  1. Zorientowałam się, że jesteśmy bardzo podobne - naprawdę bardzo lubię film "Titanic",nie mogę się napatrzeć na grę Leonarda w tym filmie, uwielbiam horrory, lubię i te krwawe i te bez krwi, to zależy od samej fabuły, klimatu - uwielbiam horror "Inni", nie mogłam spać :) Seriali nie lubię, chociaż ostatnio wypożyczyłam książkę "Pretty Little Liars" i jest na odstawie tej książki serial. Bardzo, bardzo lubię czytać ♥
    Oby dwie jesteście bardzo ładne, każda z Was reprezentuje inną urodę, ale po za tym naprawdę ciekawie wyglądacie :) Ja wolę nie dawać na razie swoich zdjęć.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, czekam na posta o rysunkach, wpadniecie do mnie? :D
    Wasza wierna czytelniczka i fanka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do "Titanica" - uwielbiam piosenkę Celine Dion "My Heart Will Go On" ♥ Moja ulubiona piosenkarka i piosenka ♥

      Usuń
    2. Hejka!! Dzięki że tak miło nas komentujecie i jesteście wyrozumiali. Nad zdjęciem nie ukrywam napracowałyśmy się.
      Pozdrawiamy!!!!!!!!

      Usuń
  2. Wiele wspólnych zainteresowań zauważyłam !
    Ale powiem wam, że moim ulubionym przedmiotem także jest biologia!
    Ok. Zdjęcie bardzo ładne, i nie będę was komentować!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!! Biologia to bardzo ciekawy przedmiot i cieszę się że tobie również się podoba! To trochę dziwne Ze tak bardzo lubię biologię, ponieważ jest ona przedmiotem ścisłym a ja jestem bardziej humanistą niż ścisłowcem!
      Pozdrawiamy!!!

      Usuń