środa, 23 sierpnia 2017

5000 wyświetleń! - ,,Trochę o nas'' #2

                                    Hejka!!! Wybiliście na naszym blogu już prawie 5000 wyświetleń!!!!! Z tej okazji robimy drugą część serii trochę o nas.
                                 Zacznę ja Ola. Zacznę może od tego, że po wakacjach razem z Gabi idziemy do klasy 2 gimnazjum. Jak wiecie z jednego posta bardzo lubię rysować, a mój ulubiony styl rysowania to mangowy. A propos mangi  to uwielbiam Japonię i bardzo podoba  ten kraj i marzę o tym, żeby kiedyś tam pojechać. A jeszcze nie wspomniałam,że uczę się języka japońskiego hahaha:D Teraz powiem wam trochę o moich nawykach. Jeden z nich to robienie herbaty ok godziny 22:00 już nawet nie muszę patrzeć na zegar. Jak? nie wiem, ale jeśli myślicie, że to jest dziwne to słuchajcie tego kiedy mam nową książkę, lub jakąś gazetę muszę ją powąchać, ponieważ  uwielbiam zapach nowo rozpakowanych gazetek:) Mój znak zodiaku to bliźnięta. Mieszam z rodzicami i z dziadkami. Mam psa Rubika, ale o tym już pewnie wiecie, który ma 11 lat. Mam dwie przytulanki bez których totalnie nie mogę zasnąć:D Wszystko przeżywam bardzo długo jako przykład mogę powiedzieć,że kartkówkę z matematyki przeżywałam 3 dni hahaha Mój pokój znajduję się na poddaszu, mam starszą siostrę Aśkę. Kiedyś chciałabym pracować w szpitalu, Bardzo lubię kupować ozdoby do pokoju. W Europie nie licząc Polski wyłam na Słowacji, na Chorwacji, w Londynie i w Czechach. Oprócz mojej serialowej miłości czyli The Walking Dead oglądałam jeszcze Riverdale, Dexter i the100. Strasznie strasznie boję się dentysty. A zapomniałabym wracając do Japonii to bardzo lubię oglądać anime, i oglądałam: Pokemony, Tokyo Ghoul i Deth Note. Ok to by było na tyle dzisiaj było tego trochę więcej, ale mam nadzieję, że wytrwaliście!!
                                   Teraz ja Gabi.  Jak Ola mówiła idę także do 2 gimnazjum . Do tego mam cały 158 cm wzrostu, a mój znak zodiaku to lew. Urodziłam się siódmego sierpnia w wakacje, czyli w lecie. Dodam, że lato to moja ulubiona pora roku. Już za bardzo nie lubię horrorów, chyba że od czasu do czasu. Teraz gustuje w filmy katastroficzne. Jeśli chodzi o seriale to też jak Ola oglądam Riverdale, w którym się się zakochałam. Oglądałam też 13 powodów, który także mi się spodobał. (na pewno znacie :) ). Jeśli chodzi o moją miłość, czyli wiernego przyjaciela Chloe (mojego psa). Uwielbiam kupować mu ubranka i akcesoria. Tak ubranka dla psa :D. jeśli chodzi o psa to ma 5 lat. Mam 2 siostry. Starszą Olę i młodszą Aśkę. Mówiłam, że bardzo lubię biologie. Natomiast mój najgorszy przedmiot to historia. Nie wiem jak można ją lubić :(. Teraz moje nałogi. Moim najgorszym nałogiem od dzieciństwa jest obgryzanie paznokci. Kto też tak ma to piszcie. Także uwielbiam zapach książek, ale też butów. No i oczywiście świeczek i kremów. Nie cierpię dentysty jak Ola. Mam po prostu taki koszmar z dzieciństwa. Mój ulubiony serial na TVN to 19+. Oglądałam wszystkie odcinki. a mój ulubiony Youtuber to Agnieszka Grzelak. Chociaż mam dużo ulubionych. To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie tych ciekawostek!

            Dziękujemy za przeczytanie już drugiej części serii ,,Trochę o nas''. Komentujcie i wpadajcie częściej . W KOMENTARZACH ZADAWAJCIE NAM PYTANIA DO Q&A BACK TO SCHOOL! Buziaki ♥ ♥ ♥

18 komentarzy:

  1. Gratuluję 5tys.wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Jak tylko Gabi wspomniała o 19+ to aż mi tak w głowie zahuczało ("dziewiętnaścieeeee plus) :D
    W każdym razie super blog macie i życzę jeszzce większej ilości wyśw w przyszłości :)

    Wreszcie wracam na blogspota ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki !
    Nam też cała czas rytm nuci w głowie !
    Mamy nadzieję, że ty też będziesz miała jeszcze większą ilość wyświetleń !
    Super, że wróciłaś !
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!! :)
    Ja również boję się dentysty i bardzo lubię zapach książek :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5000 wyświetleń i życzę kolejnych! :D
    Ja też uwielbiam The Walking Dead, czekam na nowy sezon :D 13 powodów też oglądałam i byłam pod ogromnym wrażeniem :) Zazdroszczę Wam psiaków, też kiedyś chciałabym mieć jakiegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarzyk.
      TWD rządzi! My też czekamy !
      Mamy nadzieję, że spełnisz swoje marzenie i dostaniesz wymarzonego psiaka !
      Pozdrawiamy!I życzymy miłego dnia.

      Usuń
  6. Hejka. Gratuluje !
    A jeśli chodzi o książki to kocham je wąchać.
    I pić wieczorem herbatę!
    Pytania do Q&A :
    Czy stresujecie się rokiem szkolnym?
    Czy znajomi wiedzą, że macie bloga?
    Kto was zmotywował do bloga?
    Czy w szkole pożyczacie dużo książek?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz !
      Książki naprawdę pięknie pachną!
      Dzięki za pytania na pewno jakieś wykorzystamy !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks

      Usuń
  7. Bardzo Wam gratuluję tych 5 tysięcy wyświetleń, powodzenia w dalszym blogowaniu, dziewczyny :) Może to dziwne, ale gdybym nie czytałam tylu blogów, o serialach nie miałabym żadnego pojęcia, nie oglądam ich nawet, nie lubię. Wolę filmy, ale jeśli kręcicie się wokół seriali, oglądałyście może "Dr House'a"? Czasem coś obejrzę...
    Ja uwielbiam herbatę, taką czarną, bez cukru, dla mnie bóstwo :*
    Szczerze, nie lubię postów na temat powrotu do szkoły, wolałabym Q&A, ale jeśli macie ochotę, możecie napisać. Aa, do Q&A są potrzebne pytanie, już je piszę!
    1) Jaką dużą macie w szkole bibliotekę?
    2) Planujecie jakieś posty nie-książkowe?
    3) Macie pomysł na kolejny post z serii - "porównanie książki z filmem"?
    4) Macie jakieś blogowe marzenie?
    5) Lubicie musicale? Jeśli tak, wymienicie jakieś tytuły?
    6) Lubicie chodzić do kina?
    7) Za co lubicie "Titanica"?
    8) Czytacie czasem książki przez e-booka?
    9) Słuchaliście kiedyś audio-booka?
    10) Macie ulubione piosenkarki?
    No to czekam na kolejnego posta, będzie to może post o Waszych ulubionych blogach? :)
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz Emmo !
      Filmy też bardzo lubimy oglądać, ale chyba lepsze przekonanie mamy z serialami! Mas racje czarna herbata to bóstwo. Dzięki za pytania. I postaramy się zrobić kilka pytań nie o szkole, ale jeśli chodzi o post o ulubionych blogach to na pewno w niedługim czasie się pojawi !
      Pozdrawiamy i miłego końca wakacji życzymy !
      LovelyBooks ♥

      Usuń
  8. Kochane, dzięki za odwiedziny :)
    Świetny blog! Gratulacje i oby tak dalej... ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam za co ! My dziękujemy że pojawiłaś się na naszym blogu i zachęcamy do powrotu tutaj !
      Pozdrowionka!:)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, dziewczęta, żeście jeszcze takie młode! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młode to prawda, ale mam nadzieję, że nie zniechęci cię to do pobytu na nsszym blogu pozdrawiamy!!!!!

      Usuń
  10. Death Note to naprawdę świetne anime :)

    OdpowiedzUsuń