wtorek, 8 sierpnia 2017

Vlog - Dzień z...Gabi, urodziny, wycieczka, wakacje.

                 Hej ! Dzisiaj będzie nowość, bo zaczynamy vlogi. Postanowiłyśmy, że każda będzie miała oddzielny post o swoich wakacjach. Vlogi to nowa seria na naszym blogu. Mamy nadzieję, że takich postów będzie więcej! Więc zacznie Gabi.
          
                Vlog składa się z dwóch dni, ponieważ wczoraj miałam urodziny, a dzisiaj pojechałam na wycieczkę rowerową, ale że to blog o książkach to książek i w tym poście nie zabraknie. No to ZACZYNAMY. Wczorajszy dzień (moich urodzin) rozpoczęłam o 8.00 rano. Sama nie wierzę, że wstałam o takiej godzinie. Miałam się wybrać z moją siostrą na basen. A potem na lody. Dzień uważałam za udany. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to, że pomyliłyśmy autobusy. Ale jakoś wróciłyśmy pieszo. I jeszcze jedno dodam. Nie pytajcie mnie w komentarzach, dlaczego nie robię vloga z zagranicy, bo nigdzie w tym roku nie byłam. Ale wracając do tematu to moje urodziny przebiegły pomyślnie, a na koniec dnia dostałam od rodziców wielki kosz ze słodyczami. Niestety nie mam zdjęć z basenu oraz koszu ze smakołykami (mogę dodać, że wszystkie słodycze były z firmy Wedel ). Drugi dzień nie zaczął się jakoś fajnie bo obudziłam się o 11.00, wykonałam wszystkie czynności poranne, Prawie pół dnia oglądałam telewizor przeglądałam facebooka i instagrama. Potem stwierdziłam, że muszę coś zrobić i tak o to wybrałam się dzisiaj na wycieczkę rowerową. Jeździłam na rowerze na pobliskiej dróżce dla rowerów. Przejechałam dość długi dystans, ale kiedy już się zmęczyłam pojechałam nad rzękę, aby przeczytać książkę, którą dzisiaj chciałam wam zrecenzować. Jest to książka pt. Moje Wewnętrzne Ja. I jest to książka z serii Kurs pozytywnego myślenia. Każdy dzień ma do siebie powiązaną jedna lekcje. Czytasz jedną lekcje, piszesz wnioski oraz zapamiętujesz lekcje na resztę dnia. I tak codziennie wstajesz rano o ustalonej godzinie aby przeczytać kolejną lekcję. Wszystkich lekcji jest około 31 Czyli na cały jeden miesiąc. Seria ma 12 tomów pozytywnego myślenia czyli jest na cały rok . Jedna książka kosztuje 31,90. I jest bardzo pomocna w okresie dorastania. Książka jest autorstwa Beaty Pawlikowskiej czyli jest ona w 100% polską książką. Po przeczytaniu jednej lekcji obserwowałam przez minut kaczki. I wróciłam z powrotem do domu.
Tak się prezentuje cały dzień ze mną. Dzięki za przeczytanie posta i zachęcam do pisania komentarzy.


26 komentarzy:

  1. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :*
    Ahh, zachciało mi się loda... A ja już dzisiaj jadłam, jak to jest możliwe? :( Ale możliwe jest to, że napiszę dzisiaj posta (nie obiecuję, iż go opublikuję)! :) Jestem wielka! :)
    Ostatnio też byłam na basenie, chlapałam się z przyjaciółką chyba dwie godziny, śmiejąc się niemiłosiernie. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu też się uda pójść na basen (teraz jest nad morzem). :) "Moje wewnętrzne J" brzmi bardzo ciekawie i warto mieć taką książkę u siebie. Może zachęcę Mamę do jej kupna (ale nie teraz, wczoraj prosiłam o taką jedną rzecz)? :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, fajnie, że spędziłaś w takiej ciekawej postaci te 2 dni. :) Wpadniesz do mnie? :*
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za życzenia !
    Ja też się całe dwie godziny chlapałam tylko, że z siostrą.!
    Ja potrafię zjeść dziennie 4 lody ! Hahaha!
    Mam nadzieję, że kiedyś przekonasz mamę do jej kupna bo jest bardzo ciekawa!
    A jeśli chodzi o blog to już wpadam!
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
    Od początku tego roku pisze pamiętnik - codziennie, czyli to trochę jak vlog. Pracochłonne to, ale bardzo pobudzające kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Twój blog jest bardzo fajny!
      Masz racje pobudza kreatywność !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks

      Usuń
  6. Hejka !
    Jeszcze pamiętam ten autobus !
    Straszne !
    Ogólnie fajny pomysł na vlogi !
    Pozdrawiam !
    RelaxBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz !
      Też pamiętam ten autobus !
      Dzięki że podoba ci się pomysł z vlogami !
      Wpadaj częściej !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks♥♥
      LovelyBooks

      Usuń
  7. Wow! Wszystkiego najlepszego ! Sorry że spóźnione !
    Ale wracając do posta to strasznie podobają mi się vlogi !
    Będę czekać na więcej ! A co do książki to fajnie byłoby ją sobie zakupić, ale na razie zbieram na inną książkę ! Kupuje teraz książkę ,, Sól i kamień'' czy jakoś tak ! Dlatego teraz muszę się powstrzymać ! Też lubię chodzić na basen i jeździć na rowerze ! A co ciekawego wzięła mnie ochota na lody.
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia !
      Nam z Olą też bardzo spodobały się vlogi !
      Polecam przeczytać książeczkę !
      Ja zawsze mam ochotę na lody ! HAHA !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks♥♥

      Usuń
  8. Mam książkę z tej serii, ale inną - Jesteś Bogiem Podświadomości. Dostałam ja od mamy, kiedy skończyłam studia z wyróżnieniem :P Osobiście nie lubię takich książek, ale wypadałoby ją przeczytać, jako że był to gest ze strony mojej rodzicielki ;)

    PS. Robisz smaka na lody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że masz inną książkę z tej serii !
      Nie każdemu się podoba taki rodzaj książki, ale mi przypadł do gustu !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks ♥♥

      Ps. Mam ochotę na lody ! :)

      Usuń
  9. Świetny post :)
    Wszystkiego najlepszego :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i za życzenia !
      Już wpadam na bloga !
      LovelyBooks

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Bardzo fajny post !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia i miły komentarz !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks

      Usuń
  11. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Również miałam niedawno urodziny, 29 lipca :) Ta książka wydaje się bardzo ciekawa, a raczej cały zamysł 12 tomów na każdy miesiąc i pozytywnych myśli. Szkoda, że nie spotkałam się z tym wcześniej, bardzo by się przydały. Czekam więc na recenzję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia !
      Spóźnione 100 lat dla ciebie !
      Jak tylko przerobię całą książkę to może zrecenzuję książkę !
      Pozdrawiam !
      LovelyBooks

      Usuń
  12. Chętnie bym przeczytała tą książkę, jestem ciekawa tych lekcji :D Ja ostatnio też wsiadam na roqer kiedy mam dużo wolnego czasu. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i obserwowanie !
      Polecam zakupić książkę !
      Już do ciebie wpadam !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  13. Spóźnione Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :D Książki jeszcze nie czytałam, ale może kiedyś się na nią skuszę :D Lody uwielbiam i jem przynajmniej jednego dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzonka !
      Polecam przeczytać !
      Też kocham lody :D
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

      Usuń